საწრეო მუშაობა
წრის სახელწოდება ნორჩი მკითხველი
მასწავლებელი:მაია ჯაბნიძე
სკოლა ხელვაჩაურის რაიონის სოფ. წინსვლის საჯარო სკოლა
წრის მოკლე დახასიათება:წრის მიზანია ,მოსწავლეთა ცოდნის  გაღრმავება .ეროვნული საწავლო გეგმით განსაზღვრული  საპროგრამო მასალის მიხედვით
საწრეო მუშაობა საჭიროა მოსწავლეთათვის იმიტომ რომ მეტი ცოდნა დაუგროვდეთ ლიტერატურაში რაც მომავალში  სწორედ წერისა და მეტყველების საწინდარი
წრის მოსწავლეთა სია:
#  1...8.10  საწრეო მუშაობის  მიზნის გაცნობა
2.  15.10.  ხმამაღლა კითხვა.
მიზანი:ტექსტის შესწავლის გარეშე  ამბის მოსმენისგან  სიამოვნების მიღება
პროცედურა:მასწავლებლის მიერ მოსწავლეთა შეკრება და ხმამაღლა კითხვა
3. 23.10.  ძვირფასი დრო  ანუ მიატოვე ყველაფერი და იკითხე
მიზანი:გაკვეთილზე მოსწავლეს ეძლევა დრო იკითხონ მათ მიერ შერჩეული ტექსტი
პროცედურა:
ა.ყველა მასწავლებლის ჩათვლით კითხულობს
ბ.არვითარი ჩარევა

4.29. 10 საკითხავი მასალის განაწილება


მიზანი:კოოპერაციული სწავლება
პროცესი:ა.  წიგნის გარშემო შემოკრება
ბ.ავტორის .გამომცემლის შესახებ
6საუბარი
5.09 .11. წყვილებში კითხვა
მიზანი:გამოცდილი მკითხველის მიერ სუსტი მკითხველის დახმარების გაწევა
6.12.11.  მეგობრული კითხვა
მიზანი:ორი ერთნაირი სიძლიერის მკითხველისთვის უკეთესი შედეგების მიღწევაზე ხელშეწყობა
7. 18.11 ტექსტის ჩარჩოები
მიზანი:ტექსტის სტრუქტურაზე მუშაობა წაკუთხულის გააზრების მიზნით
8.26.11.ტექსტიდან უცნობი სიტყვების ამოწერა
9. 03 12. მკითხველუს თეატრი
მიზანი:გაწაფული მკითხველის უნარის დახვეწა
10.  09.12.  მკითხველის მიერ არსებითი სახელის ამოცნობა
11.17.12..ამბის მოყოლა.მიზანი:კითხვის პროცესის გააზრება
12...23.12.   შემაჯამებელი ტექსტი
მოსწავლის კითხვარი


გვარი სახელი____
1..დროულად  მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია  წრის შესახებ?
2საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკუთხები  გეხმარებოდათ თუ არა  ცოდნის გაღრმავებაში?
3. განხილული აქტივობები იყო თუ არა საინტერესო?
4.იყო თუ არა მეგობრული  განწყობა გარშემო?
5.  რამდენი ქულით შეაფასებდით წრისმუშაობას?
1.2.  3..4..5..6..7..8..9..10.


მშობლის კითხვარი
გვარი სახელი____
1. დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია  წრის შექმნის შესახებ?
2. საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები  ეხმარებოდა თუ არა დმცოდნის გაღრმავებაში თქვენს შვილს?
3. აქტივობები იყო თუ არა
საინტერესო?
4. იყო თუ არა შექმნილი  მეგობული განწყობა?
5.  რამდენი ქულით დეაფასებდით საწრეო მუშაობას?
რეფლექსია:
2019-2020 სასწავლო  წლის პირველ სემესტრში  შეიქმნა წრე.მასში მე-3 და მე-4  კლასის მოსწავლეები არიან გაერთიანებული.წრე ტარდება კვირაში ერთხელ სამშაბათს მე-6 გაკვეთილზე.წრეზე განხილული  თემები  წინასწარ არის გაწერილი
რომელიც ეხმარება მოსწავლეებს სააზროვნო უნარების  განვითარებაში.მიზანიამოსწავლეების ცოდნის გაღრმავება ეროვნული სასწავლო გეგმის მიხედვით.
  წყარო : Charlotte’s Web – E.B. White


Comments